Instagram méretek

Instagram méretek

Milyen méretű képet töltsek fel Instagramra? Hány pixel méretű az Instagram story és a képek? Milyen felbontásúak az Instagramon a képek?

Sok kérdés felmerül az Instagrammal kapcsolatban, ezért összeszedtem nektek, hogy mi az ideális méret az Instagram képekhez.

Az évek során rengeteg minden változott az Instagramon: kezdetben egyféle képet lehetett feltölteni, de 2021-ben már van IGTV, Instagram Story, Instagram Live, vannak négyzetes képek, álló és fekvő képek. Na de milyen méretet válassz Instagram képeidhez, hogy tökéletes legyen a feltöltött anyag?

Instagramon két tulajdonság létezik: pixelméret és képarány. Röviden összefoglalva, minél több pixel alkot egy képet, annál szebb, részletesebb, “kevésbé homályosabb és szétesettebb.” Egy pixel gyakorlatilag egy pici kockát jelent. A képarány pedig a kép szélességének és magasságának aránya: tehát ha 4:5, akkor 4 egység széles és 5 egység magas a kép. Az első szám jelöli a szélességet, a második a magasságot.

Ajánlott méret a fotókhoz:

  • Négyzet: 1:1 képarány, 1080 x 1080 pixel
  • Fekvő kép: 1,91:1 képarány, 1080 x 608 pixel
  • Portré (álló kép): 4:5 képarány, 1080 x 1350 pixel

Ajánlott méret a videókhoz:

Az Instagram támogatja a képarányt 1,91:1 (1080 x 608 pixel) és 4:5 (1080 x 1350 pixel) között.

Ajánlott méret a storykhoz:

Az Instagram támogatja a képarányt 1,91:1 (1080 x 608 pixel) és 9:16 (1080 x 1920 pixel) között, de a 4:5 és a 9:16 a javasolt arány (1080 x 1350 vagy 1080 x 1920 pixel)

Ajánlott méret az IGTV-hez:

Álló és fekvő videók lehetnek. Az álló videók képaránya maximum 9:16, minimum 4:5. A fekvő videók képaránya maximum 16:9, minimum 5:4.

Ajánlott méret az IGTV borítóhoz:

Az Instagram az 1:1,55 arányt javasolja (420 x 654 pixel)

Ajánlott méret az Instagram livehoz:

Az Instagram a 9:16 arányt javasolja (1080 x 1920 px)

Szeretnéd EGY képben látni az egészet? A Later.com készített egy csodás infografikát erről. Kattints ide a megnyitáshoz!

A Facebook hirdetések megtanulása, a hatékonyan történő hirdetés évek munkája. Ezidő alatt sok százezer forintot fogsz jó eséllyel fölöslegesen elégetni.

Azonban van egy rövidebb út, ahol 6 óra alatt olyan tudást kapsz, hogy jó eséllyel azonnali eredményekre tehetsz szert saját hirdetéseiddel, 2 órán belül.

Elkészítettem egy kezdőknek szóló Facebook hirdetéskezelés kurzust. Szívből javaslom, hogy vess rá egy pillantást a gombra kattintva!

Ez a tanfolyam az, amit mindenkinek(!) kötelezővé tennék, aki Facebookon hirdetni akar! Mindegy, hogy kezdő az illető, vagy hirdetett már, ez a tanfolyam nagy segítség!” – Fekete Eszter

A SZERZŐRŐL

Mózes Tamás vagyok.

Csapatommal – immár 6-an vagyunk – évek óta azon dolgozunk,
hogy a lehető legjobb eredményeket érd el Facebook hirdetéseiddel. Veled együtt gondolkodunk, napi szinten foglalkozunk a hirdetésekkel, a kommunikáció az erősségünk. Tudjuk, mire vagyunk képesek, ezért jutalékos módon is kezelünk hirdetéseket. Éves szinten több tízmilliót költünk a Facebookon.

Küldetésünk

Minden nap úgy kelünk fel, hogy közvetlenül több száz ember megélhetésére és életére vagyunk hatással. Az a célunk, hogy a lehető legtöbb mikro -és kisvállalkozónak segítsünk eljutni a következő szintre.

Ezt csináljuk

Hirdetéseket kezelünk, stratégiát alkotunk, tanácsokat adunk, oktatunk. Habár kizárólag Facebook hirdetésekre specializálódtunk, rálátunk a marketing folyamatokra és összefüggésekben gondolkodunk. Ezt tanítjuk másoknak is.

Oszd meg másokkal is:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Iratkozz fel a hírlevelemre !

A legfrissebb marketing tippek, illetve online jelenléthez köthető hasznos tanácsok, csak tőlem!

Vedd fel velem a kapcsolatot!

Legfrissebb bejegyzéseim:

További érdekes bejegyzéseim

blog

Facebook méretek 2021

Amikor posztolsz, hirdetsz Facebookon, vagy csak a csoportodnak, vagy eseményednek szeretnéd a borítóképét megváltoztatni, akkor tudnod kell, hogy milyen méreteket használj. Amennyiben túl nagyot használsz,

Elolvasom »
blog

Hogyan célozz Facebookon?

A Facebook hirdetések során elért sikereink több tényezőtől függnek, de az biztos, hogy elengedhetetlen, hogy JÓ embereket, JÓ időben, JÓ ajánlattal érjünk el.  Most arra

Elolvasom »