Profi hirdetési szakemberekkel dolgozhatsz, jóval alacsonyabb kockázattal.
Ne azon stresszelj, hogy ha nem jönnek az eredmények, a szakértő díját akkor is fizetned kell!
Ne azon stresszelj, hogy ha nem jönnek az eredmények, a szakértő díját akkor is fizetned kell!
Csak gondolj bele, hogy mekkora lehetett a partnerünk bevétele…
Nincsen mellébeszélés, külső tényezők, "bocsi, nem lehetne módosítani a feltételeket?". Tartjuk magunkat a megállapodáshoz és csak a tényleges eredmények után kell fizetned.
Csak a hirdetéseket kell finanszíroznod, a szakértő díját nem. Ez lényegesen megkönnyíti az indulást a kisebb, de jó termékkel/szolgáltatással rendelkező cégek részére is.
Nem ígérünk fűt és fát, majd tesszük szét a kezünket, ha ez nem jön össze, de "azért a számlát a következő hónapban is benyújtjuk". Ha nincs eredmény, nincs drága csalódás se.
Tőlünk nem kapsz soha hibáztatást. Ha átmész az előszűrésen, akkor már a mi felelősségünk, hogy kihozzuk hirdetéseidből a legjobbat.Ha nincs eredmény, nincs jutalék se.
Mivel extrán érdekeltek vagyunk a sikeredben, ezért többet kapsz, mint egy egyszerű kampányösszeállítást. Stratégiát, terveket, több, mint 20 iparág legjobb trükkjeit használjuk fel nálad.
Nem most kezdtük a szakmát, pontosan tudjuk, hogy mi működhet és mi nem. Több tízmilliót költöttünk hirdetésekre százmillió felett keresve éves szinten. Mi tuti kihozzuk cégedből a legjobbat.
Mózes Tamás vagyok, a mozestamas.hu alapítója, Facebook hirdetési szakember. Kevesebb, mint egy év alatt elértük a kapacitásunk csúcsát és már csak VIP ügyfelekkel kezdünk együttműködésbe.
Imádunk kockáztatni, mert tudjuk, hogy igazán jó eredményeket csak bevállalósan, a dobozon kívül gondolkodva lehet elérni.
Több, mint 30 céggel dolgoztunk eddig együtt, még ebben a fura időszakban is sikerült felvirágoztatnunk partnereinket. Közvetlenül több száz ember megélhetését támogatjuk napról napra, ez pedig hatalmas felelősség és büszkeség.
Csapatunk profi grafikusokból, szövegírókból, PPC-s szakértőkből tevődik össze, a stratégiádat pedig közösen alakítjuk ki. Gyakorlatilag egy bizonyítottan jól működő, többfős gépezet fogja kihozni a maximumot a hirdetéseidből.
Na, velünk tartasz?
Viszont minden egyes jelentkező egy komoly kvalifikációs folyamaton esik át, hogy kiderüljön, hogy tényleg neki való-e a jutalékos hirdetéskezelés. A valóságban a cégek alacsony százaléka alkalmas arra, hogy win-win szituációban dolgozzunk együtt, és a folyamat legvégén nem mindenki kap jutalékos ajánlatot tőlünk, ha úgy látjuk, hogy nem működőképes. Ennek tudatában érdemes jelentkezni a felmérésre.
Minden esetben olyan elszámolási alapot keresünk, amire közvetlenül lehet ráhatásunk. Ha például egy beérkező jelentkezőt fel kell hívni, el kell hívni egy webinárra stb., majd ott történik meg az értékesítés, akkor jellemzően a leadek után számolunk el, nem az eladások után – mert nem tudjuk befolyásolni azt, hogy Te milyen értékesítő vagy, hogyan beszélsz az emberekkel, milyen az ajánlatod minősége.
A jutalékos együttműködések során fokozottan érdekeltek vagyunk a jó eredményekben. Ha azt látod az együttműködésben, hogy végre van valaki, aki olcsón dolgozik, ez a szolgáltatás nem neked való. Nem titkunk, a jutalékos együttműködésben többet szeretnénk keresni, mint egy fix díjas ajánlattal. Ezért ez egy drágább ajánlat. Viszont Te is többet keresel, amiből szívesebben adsz.
Töltsd ki az alábbi űrlapot az alap adataiddal.
Ezután érkezik még pár kérdés, ami alapján el tudjuk dönteni, hogy együtt tudunk-e dolgozni veled.
A döntésünkről mindig írásban tájékoztatunk, majd továbblépünk az együttműködési fázisba.
Töltsd ki az alábbi űrlapot az alap adataiddal.
Ezután érkezik még pár kérdés, ami alapján el tudjuk dönteni, hogy együtt tudunk-e dolgozni veled.
A döntésünkről mindig írásban tájékoztatunk, majd továbblépünk az együttműködési fázisba.
Töltsd ki az űrlapot a jelentkezési folyamat elindításához!
Copyright © 2022 Minden jog fenntartva: Mózes Tamás EV.
Csak mondd meg, hová küldhetem az első feladatot!
Nézd meg az emailed (a promóció mappát is), a feladatod úton van!