Várj még!

Várj még!

Mielőtt bezárnád az oldalt, van itt még valamit, amit IMÁDNI fogsz. A PDF sikeresen elküldésre került az email címedre, nézd meg a levélszemét (spam) és promóciók mappáidat is, de érdemes tovább olvasnod...

Minikurzus vállalkozóknak: Hogyan érd el a tökéletes célközönséged Facebookon

Köszönj el az eredménytelen Facebook hirdetésektől és találd meg a megfelelő célközönséget a termékedre, szolgáltatásodra!

Ismerd meg gyorsan és érthetően a videós Facebook minikurzusból:

Ismerd meg gyorsan és érthetően a videós Facebook minikurzusból:

Ezért eredménytelen ma rengeteg vállalkozás hirdetése...

Nincs min szépíteni: a hirdetések egyre drágábbak lesznek.

Bár manapság már egyre könnyebb vállalkozóként feladni egy hirdetést és elkezdeni pénzt költeni a Facebookon, az eredmények a tapasztalataink alapján sok esetben elmaradnak.

Ráadásul rengeteg vállalkozás szinte menekül az online hirdetések felé, ezért a zaj egyre csak nő. 

Lásd be: ma már nem elég csak felrakni egy Facebook hirdetést és várni a csodára!

Annak, hogy sokkal több eredményt hozzon a hirdetésed, az egyik legfontosabb alappillére: a célközönség.

Miért?

Ha nem tudod pontosan, ki a célközönséged, és őket miben segíti a terméked, akkor a vállalkozásod bevétele folyamatosan ingadozni fog. 

Ha azt sem tudod, hogy kire indíts (és kire NE) hirdetési kampányt, akkor elvágod az esélyét, hogy több eredménnyel hirdess.

Ha gondot okoz a megfelelő célközönség megtalálása akkor két út áll előtted…

Tovább próbálkozol egyedül és csak még több pénzt égetsz el eredménytelen hirdetésekre (ez az, amit nem javaslunk).

Velünk tartasz és megismered gyakorlati lépéseken keresztül, hogyan válaszd ki a megfelelő célközönséget a termékedre, szolgáltatásodra.

Miből áll a Hogyan érd el a tökéletes célközönséged Facebookon minikurzus?

A kurzus két részes, 80 perces videós anyag:

Marketing elméleti rész: Hogyan határozd meg a vállalkozásod célközönségét

a) Miért kulcsfontosságú konkrétan lefektetned és behatárolnod a célcsoportod
b) Milyen konkrét, gyakorlati lépésekkel állítsd össze vállalkozásod célközönségét

Facebook gyakorlati rész: Hogyan érd el a célközönséged a Facebook hirdetési rendszerének segítségével

a) Milyen típusú célközönségek vannak és azok mire jók
b) Miként hozz létre és állítsd be célközönségeket a gyakorlatban
c) Hogyan hirdess olyan emberekre, akik még nem találkoztak veled, de potenciális érdeklődőid, vásárlóid, feliratkozóid
d) Hogyan hirdess olyanokra, akik már interakcióba léptek vállalkozásoddal

A kurzus két részes, 80 perces videós anyag:

Marketing elméleti rész: Hogyan határozd meg a vállalkozásod célközönségét

a) Miért kulcsfontosságú konkrétan lefektetned és behatárolnod a célcsoportod
b) Milyen konkrét, gyakorlati lépésekkel állítsd össze vállalkozásod célközönségét

Facebook gyakorlati rész: Hogyan érd el a célközönséged a Facebook hirdetési rendszerének segítségével

a) Milyen típusú célközönségek vannak és azok mire jók
b) Miként hozz létre és állítsd be célközönségeket a gyakorlatban
c) Hogyan hirdess olyan emberekre, akik még nem találkoztak veled, de potenciális érdeklődőid, vásárlóid, feliratkozóid
d) Hogyan hirdess olyanokra, akik már interakcióba léptek vállalkozásoddal

Ezen kívül mindkét részhez gyakorlati segédletet kapsz munkafüzet formájában, hogy azonnal gyakorlatba is ültethesd a hallottakat.

Hogyan érd el a tökéletes célközönséged Facebookon minikurzus

Teljes, örök hozzáférés, most rendkívül kedvező, bevezető áron

1990Ft
Facebook csoport tagság kérdezési lehetőséggel
Hogyan határozd meg a vállalkozásod célközönségét? - VIDEÓ
Hogyan érd el a célközönséged a Facebook hirdetési rendszerében? - VIDEÓ
Letölthető munkafüzetek

Hogyan érd el a tökéletes célközönséged Facebookon minikurzus

Teljes, örök hozzáférés, most rendkívül kedvező, bevezető áron

4990Ft
Facebook csoport tagság kérdezési lehetőséggel
Hogyan határozd meg a vállalkozásod célközönségét? - VIDEÓ
Hogyan érd el a célközönséged a Facebook hirdetési rendszerében? - VIDEÓ
Letölthető munkafüzetek