100% SIKERDÍJAS HIRDETÉSKEZELÉS?

100% SIKERDÍJAS HIRDETÉSKEZELÉS?



Jelenleg ez az ajánlat inaktív, viszont fix díjas együttműködéseket vállalunk továbbra is.

PROFI ONLINE HIRDETÉSI SZAKEMBEREKKEL DOLGOZHATSZ JÓVAL ALACSONYABB KOCKÁZATTAL.

PROFI ONLINE HIRDETÉSI SZAKEMBEREKKEL DOLGOZHATSZ JÓVAL ALACSONYABB KOCKÁZATTAL.

Te hozod a terméket, fizeted a hirdetési költségeket a platform felé, mi pedig kezeljük hirdetéseid.

Ha pedig jönnek az eredmények, akkor fizetsz nekünk jutalékot egy előre megbeszélt elszámolási alap alapján.

Így nem stresszelsz azon, hogy ha nem jönnek az eredmények, a szakértő díját akkor is fizetned kell.

Nem azon pörög az agyad, hogy mennyire motivált a hirdetést kezelő szakember.

Sőt, nem csak egy "átlagos" kivitelezőt kapsz, aki létrehozza a hirdetéseid, hanem gyakorlatilag egy üzleti partnert, aki állandóan ötletel, segít, tapasztalatokat oszt meg.

A legnagyobb jutalékunk egy hónapban 1.333.286 forint volt.

Csak gondolj bele, hogy mekkora lehetett a partnerünk bevétele...

Milyen további előnyei vannak a jutalékos együttműködésnek?

CSAK AZ EREDMÉNYEK UTÁN FIZETSZ

Nincsen mellébeszélés, külső tényezők, "bocsi, nem lehetne módosítani a feltételeket?". Tartjuk magunkat a megállapodáshoz és csak a tényleges eredmények után kell fizetned.

ALACSONY KEZDETI BERUHÁZÁS

Csak a hirdetéseket kell finanszíroznod, a szakértő díját nem. Ez lényegesen megkönnyíti az indulást a kisebb, de jó termékkel/szolgáltatással rendelkező cégek részére is.

NINCS DRÁGA CSALÓDÁS

Nem ígérünk fűt és fát, majd tesszük szét a kezünket, ha ez nem jön össze, de "azért a számlát a következő hónapban is benyújtjuk". Ha nincs eredmény, nincs drága csalódás se.

NINCS HIBÁZTATÁS

Tőlünk nem kapsz soha hibáztatást. Ha átmész az előszűrésen, akkor már a mi felelősségünk, hogy kihozzuk hirdetéseidből a legjobbat. Ha nincs eredmény, nincs jutalék se.

TÖBB, MINT HIRDETÉSKEZELÉS

Mivel extrán érdekeltek vagyunk a sikeredben, ezért többet kapsz, mint egy egyszerű kampányösszeállítást. Stratégiát, terveket, több, mint 20 iparág legjobb trükkjeit használjuk fel nálad.

IGAZI PROFIKKAL DOLGOZHATSZ

Nem most kezdtük a szakmát, pontosan tudjuk, hogy mi működhet és mi nem. Több tízmilliót költöttünk hirdetésekre százmillió felett keresve éves szinten. Mi tuti kihozzuk cégedből a legjobbat.

Kik vagyunk?

Mózes Tamás vagyok, a mozestamas.hu alapítója, Facebook hirdetési szakember. Kevesebb, mint egy év alatt elértük a kapacitásunk csúcsát és már csak VIP ügyfelekkel kezdünk együttműködésbe.

Imádunk kockáztatni, mert tudjuk, hogy igazán jó eredményeket csak bevállalósan, a dobozon kívül gondolkodva lehet elérni.

Több, mint 30 céggel dolgoztunk eddig együtt, még ebben a fura időszakban is sikerült felvirágoztatnunk partnereinket. Közvetlenül több száz ember megélhetését támogatjuk napról napra, ez pedig hatalmas felelősség és büszkeség.

Csapatunk profi grafikusokból, szövegírókból, PPC-s szakértőkből tevődik össze, a stratégiádat pedig közösen alakítjuk ki. Gyakorlatilag egy bizonyítottan jól működő, többfős gépezet fogja kihozni a maximumot a hirdetéseidből.

Na, velünk tartasz?

Olvasd el, hogy mit írnak rólunk a legmenőbb partnereink.

20201010_122406

Sokáig mi foglalkoztunk a Facebook hirdetéseinkkel, de sokszor úgy éreztük, hogy nem vagyunk elég felkészültek hozzá. Sok jót hallottunk Tamás munkájáról, ezért mikor szakembert kezdtünk keresni, rögtön ő volt az első, akihez fordultunk.

Tamás fiatal kora ellenére hihetetlen profi, alapos és megbízható. Tárgyalásaink elején felajánlotta számunkra a jutalékos rendszert, mely egyfajta biztosíték volt számunkra.

Tudtuk, hogy így mindkettőnk érdeke az, hogy a hirdetéseink a lehető legjobban teljesítsenek, ezért azonnal meggyőzött minket. Ezt a döntésünket, azóta sem bántunk meg. A hirdetéseink azóta nagyon jól teljesítenek és a webshopunk forgalma is hatalmasat ugrott az előző évhez képest.


Garantáltan nem fogsz benne csalódni!

Demeter Zsuzsi
ügyvezető, Demeter Chocolate Kft.

received_676797192937723

Tamással a pontpontpont kezdetekor kezdtük a közös munkát. Így lehetőségünk volt nemhogy megtartani minden kollégánkat, hanem újakat felvenni.

Nemhogy egy olcsóbb ingatlan után kutatni, hanem egy újabb raktárépülettel bővülni. Tamással a cégünk egy új korszakba lépett.

Így már nemcsak a helyiek, hanem az egész országban egyre több és több vásárló választ minket.

Annak ellenére, hogy a multik hozzánk képest sokkal nagyobb versenyelőnnyel indulnak.

Köszönjük Tamás, izgatottan várjuk, hogy mit hoz a közös jövőnk.

Mészáros Mira
ügyvezető, Marking Studio Kft.

Dudits-Telekesi Szabina
sales & marketing vezető, duditshotels.hu

Tamással a 2020-ban, az első pontpontpont kezdtünk el együtt dolgozni. Maximálisan alkalmazkodott az igényeinkhez és segítségével reális költési keretet alakítottunk ki, amiből a bizonytalan helyzet ellenére is a maximumot hozta ki nekünk.

Az újranyitás után meghirdetett rendezvényeink 2 nap alatt teltházasak lettek.

Hirdetéseivel közel 1,5x több rendezvény érdeklődést kaptunk, mint előtte.

Mellébeszélés nélkül mondta el véleményét, amivel sokkal gyorsabban elértük a kívánt hirdetési eredményeket.

Ami pedig különösen szimpatikus Tamás munkájában, hogy elérhető, gyorsan reagál és nem csak egy céget lát a munka során, hanem szívén viseli a vállalkozás sorsát és saját ötleteivel is igyekszik folyamatosan segíteni.

Ha Tamást választod, nem egy bólógató hirdetéskezelőd lesz, hanem egy stratégiai megvalósítód, akivel nem csak gyümölcsöző a közös munka, de öröm is.

Néhányan a legmenőbb ügyfeleink közül. 😉

„Oké, de mi után kértek jutalékot? Mindenkivel együtt dolgoztok?”

Mielőtt jelentkeznél, ezt mindenképp olvasd el!

NEM DOLGOZUNK EGYÜTT MINDEN JELENTKEZŐVEL.

Viszont minden egyes jelentkező egy komoly kvalifikációs folyamaton esik át, hogy kiderüljön, hogy tényleg neki való-e a jutalékos hirdetéskezelés. A valóságban a cégek alacsony százaléka alkalmas arra, hogy win-win szituációban dolgozzunk együtt, és a folyamat legvégén nem mindenki kap jutalékos ajánlatot tőlünk, ha úgy látjuk, hogy nem működőképes. Ennek tudatában érdemes jelentkezni a felmérésre.

NEM CSAK AZ ELADÁSOK ALAPJÁN SZÁMOLUNK EL.

Minden esetben olyan elszámolási alapot keresünk, amire közvetlenül lehet ráhatásunk. Ha például egy beérkező jelentkezőt fel kell hívni, el kell hívni egy webinárra stb., majd ott történik meg az értékesítés, akkor jellemzően a leadek után számolunk el, nem az eladások után – mert nem tudjuk befolyásolni azt, hogy Te milyen értékesítő vagy, hogyan beszélsz az emberekkel, milyen az ajánlatod minősége.

NEM CÉLUNK, HOGY INGYEN DOLGOZZUNK.

A jutalékos együttműködések során fokozottan érdekeltek vagyunk a jó eredményekben. Ha azt látod az együttműködésben, hogy végre van valaki, aki olcsón dolgozik, ez a szolgáltatás nem neked való.

Nem titkunk, a jutalékos együttműködésben többet szeretnénk keresni, mint egy fix díjas ajánlattal. Ezért ez egy drágább ajánlat. Viszont Te is többet keresel, amiből szívesebben adsz.

Legfontosabb adataink számokban:

0 +
ENNYI VÁLLALKOZÁSSAL DOLGOZTUNK
0 Ft
Ekkora büdzsét kezelünk havonta
0 %
AJÁNLÁSBÓL ÉRKEZŐ ÜGYFELEK ARÁNYA

Milyen lépések vezetnek az együttműködéshez? 👇

Töltsd ki az alábbi űrlapot az alap adataiddal.

Ezután érkezik még pár kérdés, ami alapján el tudjuk dönteni, hogy együtt tudunk-e dolgozni veled.

A döntésünkről mindig írásban tájékoztatunk, majd továbblépünk az együttműködési fázisba.

Töltsd ki az űrlapot a jelentkezési folyamat elindításához!

Figyelem, a hirdetések kiszervezésénél legalább havi 300 ezer (platform felé fizetendő) forintos büdzsében érdemes gondolkodni!

Nem mindenki kap a legvégén jutalékos ajánlatot, ez a kvalifikációs folyamat után derül ki, ugyanúgy, mint az, hogy mi alapján számolunk el egymással.

Figyelem, a jobb oldali űrlap után is lesz egy űrlap – miután kitöltöd ezt, láthatóvá válik. Azt se hagyd ki!

Kapcsolatfelvétel
Elolvastam az adatvédelmi nyilatkozatot és elfogadom a benne foglaltakat (mozestamas.hu/adatvedelem)*
.