(a tananyag nyelve ANGOL)
csak korlátozott ideig ingyenesen elérhető
Neked van egy KIVÁLÓ terméked vagy szolgáltatásod.
Nekem van egy hatalmas marketingtudásom és kivitelezői csapatom, amit ennek a szolgálatába tudunk állítani.
Ezt a kettőt pedig összekeverjük egy közösséggel, ahol elképesztő tudású vállalkozók vannak, akik megosztják veled a tapasztalataikat.
Ezt az esettanulmányt olvasd el…
Egy cég azzal a problémával küzdött, hogy mindössze napi 15 lead érkezett be a weboldalán keresztül, az egyetlen dolog amit hirdetési ügynökségek javasolnak pedig az, hogy emelje meg a hirdetési büdzsét. Így is havi 1.5 MFt-t fizetett.
Eljött egy konzultációra, ahol mondtam neki pár tippet, amit érdemes megváltoztatnia az oldalán. Az eredmény: egyik napról a másikra megduplázta a leadjeinek a számát. Ha ezt hosszú távon nézzük, akkor gyakorlatilag néhány marketing tippel és azok megvalósításával duplázni tudja az árbevételét a jelenlegi állapothoz nézve.
Egy nagyjából fél milliárdos árbevételű cégről beszélünk.
Kérdés: Mennyiért kellett volna adnom ezt a tanácsot, hogy “nekem is megérje”? 50 ezer? 100 ezer? 200 ezer? 1 millió? Azt már nem fizette volna ki – és minden marad a régiben. Nem kapja meg az információt. Nem változtatja meg a landing oldalát. Nem keres sok tíz vagy százmilliót.
Az ügyfeleinknél egy dolgot vettünk észre: a potenciál SOKKAL nagyobb, mint amit kihozunk az együttműködésből, hiszen mi “csak” a hirdetéseket kezeljük.
Nem agyalunk kéthetente közösen. Ha kitalálunk valamit (ami nem hirdetési feladat) akkor meg gyakran jön a kérdés: “oké, de ezt ki fogja megcsinálni?”
Ki írja meg helyettem az emailt?
Ki változtatja meg a landing oldalt?
Ki ad hozzáférést egy webinar szoftverhez?
Ki hoz be új marketingcsatornákat?
A válasz: Mi.
Te hozod a cuccot. Mi pedig eladjuk – olyan mennyiségben, mint még soha. Mert sokkal motiváltabbak leszünk.
Új ajánlatokat találunk ki. Megcsináljuk helyetted a landing oldalakat. Kezeljük a hirdetéseidet. Kéthetente összeülünk és brainstormingolunk a csoporttal. Százalékért vagy leadenkénti jutalékért cserébe – így az együttműködésünk skálázható a “végtelenségig”.
Nem túl bevállalós kijelentés, ha azt mondom, hogy gyorsabban valósítunk meg, mint Te. Azt mondom inkább: gyorsabban valósítunk meg, mint bármilyen "ügynökség" a piacon, mert a Te céged a mi cégünk is lesz. Közös érdek, hogy gyorsak és hatékonyak legyünk.
A megvalósítás részleteit - hogy nézzen ki a landing? Mit hirdessek? Ki a célközönségem? Nem neked kell egyedül kitalálnod. Csak egy egyszerű landing oldalon több száz módosítást lehet végrehajtani, ami növeli a konverziókat. És már egy változtatás is duplázást tud hozni.
Mi csak ezzel foglalkozunk, nem üzemeltetünk webshopot, nem foglalkozunk munkatársi problémákkal, beszerzési csatornákkal, új partnerek keresésével... 100%-ban arra fókuszálunk, hogy a marketinged és salesed ütős legyen.
Azaz gyorsabban, jobban, hatékonyabban megcsinálunk MINDENT, amit közösen kitalálunk. Mert ez egy olyan játszma, ahol nagyon nem mindegy, hogy egy ötlet az emberek 1%-át vagy 2%-át győzi meg. Nem férnek bele az átlagos félmegoldások, amit a versenytársaid csinálnak.
Neked „csak” le kell tudnod szolgáltatni azt a rengeteg megrendelést, amit hozunk. Képesnek kell lenned bővíteni a kapacitásaidon, mert hidd el, sok leadet fogunk hozni. Azt akarjuk, hogy a terhet levegyük a válladról, hogy csak a terméked vagy szolgáltatásod fejlesztésével és a vevők kiszolgálásával foglalkozhass.
Erre az együttműködésre 10 céget és vállalkozót keresek.
Gyakorlatilag kihalásos rendszer lesz. Soha nem lesz 12-15-20 vállalkozás. És a mastermindot nem a kollégáim fogják csinálni, hanem én.
A program egy csoportos mastermind, ahol 2 hetente virtuálisan vagy személyesen összegyűlünk ötletelni egymás vállalkozásain. Majd az ötleteket meg is valósítjuk.
Rendszeresen meghívunk előadókat a mastermindunkba. Weiser Istvánt. Wolf Gábort. Újszászi-Bogár Lászlót. Olyanokat, akik zsenik a területükön. Vagy kimagasló tehetségű gyakorlati kivitelezőket. Landing oldal készítőket, mint Varga Bertit. Analytics szupersztárokat. Vagy Google Ads nagymestereket.
Ezeket a szakértőket ÉN finanszírozom.
A Mastermindokkal mindig az a baj, hogy rengeteg ötletet kapsz – de ki fogja ezt megvalósítani? A válaszom: MI. Én, Mózes Tamás és a teljes kivitelezői belsős és alvállalkozói csapatom.
100% sikerdíjas alapon. Mert több pénzt akarunk neked keresni, mint eddig valaha – és nem titkolva mindezt úgy, hogy nekem is bőségesen megérje. Win-win együttműködésben.
Tehát marketing kivitelezést és mastermindot is kapsz egyben.
A sikerdíjat csak a növekményre számoljuk el. Ha az együttműködésünk előtt havi 15 leadet hoztál magadtól is, az lesz az alap. Ha együtt dolgozunk, majd a jövő hónapban 20 leadet hozunk, akkor az 5 db alapján számolunk el.
Mikor kezdünk? Amikor összegyűlik legalább 5 tag. A kampány a napokban indul!
Kik kerülhetnek be a csoportba?
Nem titkolom, TOP qualityt keresünk. Kezdetben kétlépcsős kvalifikációs rendszerrel indulunk el, majd ez kibővül egy harmadikkal. Kérlek, hogy ezt nagyon részletesen olvasd el!
Emberi tényezők
Megvalósítókat, nem halogatókat keresünk. Olyanokat, akik tudnak és mernek nagyot álmodni. Akik nem mindenben a kifogást keresik, hanem megcsinálják, letesztelik és levonják a következtetéseket. Olyanokat, akik a marketingre befektetésként tekintenek és nem a gyors meggazdagodást keresik. Azokat, akik hosszú távra el tudnak köteleződni és a csoporthoz hozzáadni akarnak, nem csak kivenni belőle. És etikus vállalkozásuk van, ami SEGÍT az embereknek. Ha kérünk tőle valamit, megcsinálja – legyen szó videózásról, termékfejlesztésről vagy szolgáltatási minőségjavításról.
Vállalkozói tényezők
Alapvetően kétféle üzleti modellel rendelkező céget keresünk: 1) Olyat, akinek jelenleg is van kész előfizetéses szolgáltatása B2C irányba, amibe rendszeresen gyárt tartalmat. 2) Olyat, akinek B2C vevői vannak, leadekre van szüksége, sales csapattal vagy megnövekedett sales kapacitással rendelkezik, és magas értékű szolgáltatást vagy terméket értékesít nekik. Fontos, hogy szakemberként tekints ránk és ne alkalmazottként: hidd el, hogy bizonyos dolgokat jobban tudunk nálad, hiszen minden nap ezzel foglalkozunk – ezért a mikromenedzselést inkább hagyjuk az együttműködésen kívül (nem neked kell tetsszen valami, hanem a vevőid kell, hogy megvegyék – a saját döntéseinkért és azoknak a megvalósításáért tudunk felelősséget vállalni, ezért fontos, hogy pontosan úgy készítsük el azokat, ahogy mi jónak gondoljuk). 🙂
+ Még egy dolog: A többi tag jóváhagyása
Amint elérjük a 10 fős taglétszámot, majd kiesik egy tag a rendszerből, úgy az új tagot, akárcsak a Nemzet Sportolóját a többi tagnak egyhangúlag jóvá kell hagynia olyan szempont alapján, hogy a csoport minőségét növelné-e jelenléte vagy sem.
Szia, Mózes Tamás vagyok, a mozestamas.hu online marketing ügynökség alapítója, hirdetési szakértő.
Több, mint száz millió forint elhirdetett büdzsével a hátunk mögött, 30+ aktív ügyféllel és 50+ különböző vállalkozással szerzett tapasztalattal pontosan tudom, hogy mi működik és mi nem.
5 fős csapatommal kiváló, akár milliárdos árbevételű vállalkozások hirdetéseit kezeljük napi szinten – így nem csak tanítom a marketinget, hanem napi szinten csinálom is.
Imádok mastermindokra járni és tanulni más, hozzám hasonló vállalkozóktól vagy olyanoktól, akik már végigmentek azon az úton, amin én vagyok. De mindig hiányzott belőlük egy dolog: tök jó a sok ötlet, de ki fogja ezeket megvalósítani? Pláne, ha az ember nem egy marketingzseni. Azért ez nem egyszerű feladat.
Ahogy haladunk előre az időben és nő a tapasztalatunk egyre inkább azt látom, hogy a marketingben nem csak taktikákban, hanem stratégiában érdemes gondolkodni. Ugyanakkor örömmel tölt el, hogy egy-egy, apró és jelentéktelennek tűnő változtatás hogyan tudja megváltoztatni egy vállalkozás életét. Több leadet hoz, több ajánlatkérőt, több vevőt, több profitot. Mire képes akkor egy teljesen profin létrehozott rendszer?
Mózes Tamás, alapító, hirdetési szakértő
40+
másik cég
Hidd el, tényleg értek ahhoz, amit csinálok. 🙂
„Tamás segítségével a Stíluserő című könyvből több ezret adtunk el!
Semmi mást nem kellett tennünk, mint elfogadni a javaslatait. Így segít a Yurkov missziójában, hogy a stílus ereje sok-tízezer nőhöz eljuthasson!
Tűpontosan céloz, figyel a költségekre és mindig zseniális ötletei vannak, szívből ajánlom! Azért voltak nagy segítség, mert mi végezhettük a munkát, és nem kellett azon aggódnunk, hogy honnan érkeznek ügyfelek.”
„Tamással a COVID kezdetekor kezdtük a közös munkát, így lehetőségünk volt nemhogy megtartani minden kollégánkat, hanem újakat felvenni.
Nemhogy egy olcsóbb ingatlan után kutatni, hanem egy újabb raktárépülettel bővülni. Tamással a cégünk egy új korszakba lépett.
Így már nem csak a helyiek, hanem az egész országban egyre több és több vásárló választ minket, annak ellenére, hogy a multik hozzánk képest sokkal nagyobb versenyelőnnyel indulnak.”
„Sokáig mi foglalkoztunk a Facebook hirdetéseinkkel, de sokszor úgy éreztük, hogy nem vagyunk elég felkészültek hozzá. Sok jót hallottunk Tamás munkájáról, ezért mikor szakembert kezdtünk keresni, rögtön ő volt az első, akihez fordultunk.
Tamás fiatal kora ellenére hihetetlen profi, alapos és megbízható.
Tudtuk, hogy így mindkettőnk érdeke az, hogy a hirdetéseink a lehető legjobban teljesítsenek, ezért azonnal meggyőzött minket. Ezt a döntésünket, azóta sem bántunk meg. A hirdetéseink azóta nagyon jól teljesítenek és a webshopunk forgalma is hatalmasat ugrott az előző évhez képest.”