Változó vásárlói szokások, online hirdetési felületek, közösségi média marketing? A Te és olvasóid rendelkezésére állunk naprakész információkkal, trendekkel és reklámszakmai véleménnyel.
Változó vásárlói szokások, online hirdetési felületek, közösségi média marketing? A Te és olvasóid rendelkezésére állunk naprakész információkkal, trendekkel és reklámszakmai véleménnyel.
Szia, Mózes Tamás vagyok, a Nevermind Advertising alapítója.
21 évesen, teljesen egyedül, a Corvinus elvégzése után alapítottam a vállalkozásomat. Magyar mikro -és kisvállalkozóknak segítettem több bevételt, nagyobb márkaismertséget szerezni Facebook és Instagram hirdetéseik menedzselésével.
Az azóta eltelt 4 évben több, mint száz vállalkozásnak segítettünk ma már 7 fős csapatommal, jelenleg 30+ KKV-nak kezeljük az online hirdetéseit.
A Meta hirdetésekről szóló kurzusom több, mint 250 vállalkozónak segített elindulni saját hirdetéseikkel.
Előadóként részt vettem több neves hazai marketing konferencián és sokan engem keresnek fel, ha szeretnék felturbózni online eladásaikat.
Kollégáim mind fiatal szupertehetségek, így könnyen meg tudom cáfolni azt az állítást, hogy „a fiatalok nem akarnak dolgozni”.
Mivel napi szinten kapcsolatban vagyok KKV-k vezetőivel, ezért átlátom a kihívásaikat, a vásárlói magatartások változását, a legújabb innovációkat és biztosan látom, hogy most mindent máshogy kell csinálni, mint eddig valaha.
Milyen témákban tudok akár azonnal rendelkezésedre állni?
8 téma, amiről bármikor tudok órákat is beszélni.
01
Miért muszáj minden vállalkozásnak online hirdetésekre költenie és miért nem elég már csak az ingyenes eszközöket használni?
02
Hogyan használják a fiatalok a közösségi médiát és milyen trendek várhatók a jövőben?
03
Mit lehet tanulni és megvalósítani cégvezetőként olyan világmárkák marketingjéből, mint a Red Bull vagy Diageo?
04
A válságban egyre nehezebb eladni - de mit tudsz tenni, hogy mégis a Te termékedet vásárolja meg a fogyasztó? Gyakorlatias tippek.
05
Nem elég csak egy hirdetést kitenni a netre, ha a weboldaladon 7 másodpercet tölt el egy látogató. Hogyan tudod növelni a vásárlói élményt és elérni, hogy több időt töltsenek el nálad?
06
Tudományosan bizonyított meggyőzéstechnikák, amiket a reklámszakma és tökéletesen ismer: avagy így manipulálnak kattintásra az online hirdetések.
07
Fiatal munkatársak felvétele, menedzselése home officeból úgy, hogy nem állsz egész nap ostorral a hátuk mögött és mégis kiemelkedően teljesítenek.
08
Milyen érzés 21 évesen vállalkozóként boldogulni Magyarországon (4 év távlatából), milyen buktatók, nehézségek vannak és mit csinálnék, ha újrakezdhetném?
Nincs itt pontosan az a téma, ami Téged érdekel? Bátran keress fel a javaslatoddal és jó eséllyel tudok segíteni, hogy egy szuper cikket hozz létre olvasóidnak!
Kapcsolatfelvétel
Email cím: tamas@mozestamas.hu SOS telefonszám: +36 70 5747 513