Social Media Tehetségprogram

Marketing vagy kommunikáció szakos egyetemi hallgatóknak

A Social Media Tehetségprogram missziója:

Az egyetemen szerzett elméleti tudásod gyakorlatba ültetése éles körülmények között és a kreativitásod kihasználása úgy, hogy a későbbiekben sikeres karriert fuss be. Ez gyakorlatilag egy "inkubátor" olyan tehetségeknek, akik szeretnének a leggyorsabban a lehető legtöbbet tanulni marketing és közösségi média témákban.

Száraz elmélet helyett hasznos gyakorlat

A marketing és kommunikáció szakos hallgatók az unalmas, sokszor elavult elmélet helyett valós gyakorlati tapasztalatra tesznek szert, amit hasznosítani fognak egész életük során.

Értéket teremtő feladatok közben tanulhatsz

Kipróbálhasd magad éles körülmények között anélkül, hogy egy multinacionális vállalat exceltologató gyakornoka lennél - azokat a feladatokat gyakorolhatod, amit marketingesként használni is fogsz.

Mit tartalmaz a Social Media Tehetségprogram?

Közvetlenül olyan szakértőktől tanulhatsz gyakorlati feladatokon keresztül, akik nagyvállalatokkal vagy piacvezető KKV-cégekkel dolgoznak együtt. Egy év alatt olyan tudást tudsz magadra szedni, amit egy multinál soha nem szerezhetnél meg. Azaz tanulsz. Gyakorolsz. És akár egy céget is alapíthatsz.

Pár fontos részlet a Tehetségprogrammal kapcsolatban:

Kifejezetten Z-generációsoknak

A Tehetségprogram egyik célja, hogy a Z-generációs szupertehetségek kihozhassák a bennük rejlő potenciált és olyan szakértőktől tanuljanak, akiket nem csak a szakmájuk ismer el, hanem valós eredményeik vannak.

100% marketing, HO, rugalmasság

Csak olyan feladataid lesznek, ami jelentősen fejleszti marketingtudásod, így a későbbiekben jobb munkaerő válik majd belőled vagy akár saját cégedet is megalapíthatod. A feladatok többsége home officeból, rugalmasan végezhető.

Heti 10 óra elfoglaltság

A Social Media Tehetségprogram nagyjából heti 10 órádat fogja igénybe venni. Ez az az idő, amit tanulásra és feladatok megvalósítására kell szánnod, ez kényelmesen elfér tanulmányaid mellett.

Ki hozta létre a Social Media Tehetségprogramot?

Dr. Újszászi Bogár László

Dr. Újszászi Bogár László (Ph.D), Magyarország egyik legismertebb meggyőzéstechnikai szakértője. A Corvinus Egyetemen tanít meggyőzéstechnikát és ebből doktorált az ELTE-n.

A doktorijában kidolgozott meggyőzéstechnikai modelljét 2019-től tanítják a Dubai University-n. A know how-ját Magyarország vezető nagyvállalatai használják, többek között: (OTP, Lindab, Dupont Pioneer, Dow Dupont, Caterpillar, Alvogen, Opten, Konica Minolta stb.). 

Rendszeresen szerepel az RTL Klub műsoraiban, olvashattad cikkeit a Forbesban, de a HVG és az Index is gyakran őt keresi fel, hogy mi várható az értékesítésben.

Mózes Tamás

Mózes Tamás a Nevermind Advertising social media ügynökség alapítója.

Az egyetem mellett magyar KKV-nál és BIG4 multinál is dolgozott, majd marketing tudását egy közel egy éves gyakornoki programban szerezte.

21 évesen kezdett vállalkozni, Facebook hirdetésekkel foglalkozott, ma már egy 8 fős ügynökséget épített – ügyfeleik több, mint 10%-a milliárdos árbevételű.

A hazai marketing nagyágyúi szinte mind ismerik, többüknél előadást is tart Facebook és online marketing témában – például Wolf Gábornál vagy Weiser Istvánnál.

Hallgasd meg ezt a személyes üzenetet a Tehetségprogramról!

A támogatás hossza

Az együttműködési szerződést 1 évre kötjük meg, majd ezt kölcsönös igény esetén meghosszabbítjuk mindaddig, amíg egyetemista vagy.

Felületvizsgálati rendszer

A Programba jelentkezők mennyisége miatt 3 havonta egy vizsgafeladattal nézzük át fejlődésed: ez jó visszajelzés lesz neked is, hogy miben érdemes fejlődnöd.

Otthonról végezhető

A feladatok, amiket az Tehetségprogram keretein belül kapsz többségében otthonról végezhető, de elképzelhető, hogy néha személyes részvételt igényel.

Eleget beszéltünk a Programról, itt az idő, hogy rólad is ejtsünk pár szót!

Ki vagy Te? Ki jelentkezhet az Ösztöndíjprogramba?

01

Aktív hallgatói státuszod van Magyarországon vagy külföldön marketing vagy kommunikáció szakon.

02

Kreatív álmodozó és megvalósító típusú ember vagy. Egyben, mert külön-külön értelmetlen.

03

Proaktív vagy és a lehető legtöbbet szeretnéd tanulni, hogy a lehető legfényesebb karrierutat járhasd be.

04

TikTokkal kelsz és fekszel, követed a trendeket. Feladataid lesznek TikTok tartalmak gyártásával, amiben alkalmanként szerepelned is kell(het).

05

Érdekel az email marketing és a blogolás - nem csak a stratégia része, de szívesen ülsz le a billentyűzet elé megírni egy-egy ütős marketing emailt vagy blogbejegyzést.

06

Érdekel a social media világa és a tartalomgyártás: elsősorban Facebook és Instagram kontenteket kell gyártanod tudományos témákban.

07

Legalább 1 évre tervezel és elfogadod, hogy az Tehetségprogram nem egy munkahely, hanem egy olyan lehetőség, amivel rengeteget tudsz tanulni. Ez a saját érdekeidet szolgálja - a lehető legrövidebb idő alatt a lehető legtöbb, különböző feladat elvégzése, gyakorlása és rendszeres tanulás.

Mi történik a pályázat benyújtása után?

01

A jelentkezés után a megadott email címre elküldünk egy nehezebb próbafeladatot, amit meg kell csinálnod és határidőre visszaküldened a lehető legjobb minőségben.

02

A pályázatod alapján az Ösztöndíj alapítói eldöntik, hogy tanulhatsz-e Dr. Újszászi Bogár Lászlótól (meggyőzéstechnika) és Mózes Tamástól (marketing).

03

Sikeres elbírálás esetén átbeszéljük az elvégzendő feladatokat, elvárt mennyiségeket.

Teljesen oké, ha nincs 19 évesen 20 éves szakmai tapasztalatod. Ez az Tehetségprogram kifejezetten azoknak szól, akik ezerszer motiváltabbak az átlagnál és a lehető legjobbak akarnak lenni marketing és kommunikáció területén.